Kirkkomaalla




 

 "Kysytkö palvelushintaa, kysytkö kuinka kannattaa
  Nousetko vastarintaan, jos et ajassa arvoa saa
  Riittääkö että saat olla Jumalan vainiolla
  Riittääkö että saat olla Jumalan vainiolla"

                Hilja Aaltonen









"Mitähän puuhaavat taivaassa nyt / suru ja synti on hellittänyt
 Rauha vain virtaa, niin sanotaan / mitähän puuhavatkaan 

On köyhät, hiljaiset, ryöväritkin / ja kaikista viimeiset vihdoinkin in
Kyyneleet poskille kun kuivuvat / mitähän puuhailevat"

                  Charles Albert Tindley, suom. Heimo Hatakka











 "Olen kuullut, on maa ilman vaivaa
  Ilman kyyneltä, taistoa, huolta
  Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota
  Kerran siellä, ah, olla mä saan"

                         Aleksandr Lvovich, suom. Vali Kunnas





Kuvat, joissa itse olen: Kimmo Korpela, muut minä. Olen hurjan innostunut valokuvaamisesta! Otin tuolta varmaan sata kuvaa, mutta vähän piti tehdä valintaa, ettei tästä tule ihan kilometrin pituinen. 

Kommentit